Obchodní podmínky

Výuka anglického jazyka a konzultace

pro účely poskytování jazykových služeb Martinou Henderson, www.autenticky anglicky.cz.

Informace uvedené v těchto Všeobecných obchodních podmínkách vymezují a

upřesňují práva a povinnosti smluvních stran. Tyto Všeobecné obchodní podmínky slouží pro účely poskytování výuky anglického jazyka.

  1. Lektorem anglického jazyka, provozovatelem webu www.autentickyanglicky.cz a poskytovatelem jazykových služeb je:
    Martina Henderson

Bydlištěm: 4 Broxtowe Rise, Nottingham, NG86AN, Velká Británie
email: info@autentickyanlicky.cz
tel.: +44 7805 953 113

Lektor není plátce DPH.

1.2 Klientem je osoba, která si u lektora objednala výuku jazyka.

2. Základní ustanovení

2.1 Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavřené mezi lektorem a klientem.

2.2 Smlouva mezi lektorem a klientem vzniká v okamžiku, kdy se smluvní strany shodnou na celém jejím obsahu, tedy potvrzením objednávky. 

2.3 Objednávka je považována za potvrzenou v okamžiku, kdy lektor zašle potvrzovací e-mail/whatsapp zprávu /pozvánku do kalendáře na uvedenou emalovou adresu/tel. číslo klienta.

2.4 Potvrzení objednávky, včetně obchodních podmínek v českém jazyce a je archivováno v elektronické podobě.

2.5 Ujednané podmínky smluvního vztahu lze měnit nebo rušit pouze výslovným ujednáním obou smluvních stran a na základě podmínek uvedených v těchto Všeobecných obchodních podmínkách.

2.6 Náklady, které klientovi vzniknou při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy, např. náklady na internetové připojení či na telefonní hovory, si klient hradí sám.

3. Předmět plnění

3.1 Předmětem plnění je výuka anglické konverzace, gramatiky, případně jednorázová konzultace.

4. Všeobecná ustanovení

4.1 Lektor se zavazuje:

a) poskytovat klientovi výuku angličtiny dle svého nejlepšího vědomí a svědomí,
b) být řádně a včas připraven,
c) dodržovat délku výuky,
d) pokud je to nutné, řádně a včas rušit hodiny.

4.2 Klient se zavazuje:

a) řádně a včas platit za poskytnutou službu,
b) řádně a včas rušit hodiny, pokud je to nutné,
c) v případě online výuky bere klient na vědomí, že pro tento způsob výuky je nutné, aby splňoval technické požadavky, především měl aktuální verzi programu, který si vybral pro online výuku, a dále, aby měl spolehlivé připojení k internetu.

5. Termín realizace výuky

5.1 Výuka probíhá ve dnech a časech dle domluvy.
5.2 Termín realizace výuky je standardně u každého klienta stanoven pevně na určitý den a čas.
5.3 Pokud má klient nepravidelnou pracovní dobu, jednotlivé lekce jsou domlouvány flexibilně dle časových možností obou stran. Termín těchto lekcí je dohodnut prostřednictvím e-mailu, Whatsappu nebo v průběhu předchozí lekce.
5.4 Délka online individuální či párové výuky je 40 minut, není-li dohodnuto jinak.
Délka firemní výuky je 60 minut, není-li dohodnuto jinak. Individuální konzultace jsou ůčtovány po každých započatých 30 minutách.
5.5 Výuka probíhá po dobu celého kalendářního roku, není-li dohodnuto jinak.
5.6 Výuka neprobíhá ve dnech, které připadají na státní svátek ve Spojeném království.
5.7 Je-li klient nucen přerušit kurz na delší dobu (2 týdny a více), prosím o včasnou informaci, hodiny budou využity jinými studenty.

6. Kurzovné

6.1 Cena za výuku je uvedena v aktuálně platném ceníku na webových stránkách www.autentickyanglicky.cz nebo potvrzena v objednávce. Cena je platná po celou dobu, kdy je na webovém rozhraní uvedena, přičemž se jedná o cenu konečnou. V případě firemní a skupinové výuky je cena stanovena individuálně dle počtu osob, rozsahu výuky a objemu zakázky.

7. Platební podmínky

7.1 Kurzovné se hradí bezhotovostním převodem na bankovní účet lektora:

Martina Henderson, KB 43-1876340207/0100

7.2 Při platbě klient uvede jméno a příjmení studenta

7.3 Služby se hradí do jednoho týdne od vystavení faktury, není-li dohodnuto jinak.
7.4 Faktura na dané období musí být vždy uhrazena nepozději 24 hodin před započetím výuky.
7.5 V případě jednorázové konzultace musí být depozit 50% uhrazen před započetím této konzultace, zbytek musí být zaplacen do 7 dnů od konzultace.
7.7 Kurzovné u firemní výuky se standardně hradí na 6 nebo 12 měsíců dopředu, není-li dohodnuto jinak.
7.8 Faktura je zasílána na e-mailovou adresu, kterou klient lektorovi poskytl.
7.9 Povinnost klienta uhradit kurzovné je splněna v moment připsání příslušné částky na bankovní účet lektora.
7.10 Provedením platby za jazykový kurz klient potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.

7.10 Při koupi balíčku 10ti lekcí či dárkových poukazů, musí být lekce využity do 3 měsíců od zaplacení. 

8. Storno a náhrada lekce

8.1 Lekci je možné zrušit:
a) zasláním e-mailu na adresu: info@autentickyanglicky.cz
b) zasláním SMS či WhatsApp zprávy na telefonní číslo: +44 7805 953 113
8.2 Platby za stornované lekce se do dalšího měsíce nepřevádí.
8.3 Pokud je lekce zrušena minimálně 24 hodin před dohodnutým začátkem výuky, lekce je nahrazena dle časových možností obou stran, nejpozději však do jednoho měsíce od takto zrušené hodiny, není-li dohodnuto jinak.
8.4 Pokud je lekce zrušena méně než 24 hodin před dohodnutým začátkem výuky, lekce není nahrazena a je účtována jako odučená.
8.5 V případě ojedinělého zrušení lekce ze strany lektora bude výuka nahrazena dle dohody nebo přesunuta do dalšího měsíce.
8.6 V případech, kdy zasáhne tzv. vyšší moc (úraz, úmrtí v rodině apod.), bude lekce nahrazena v daném měsíci či měsíci následujícím, není-li dohodnuto jinak.
8.7 U firemní výuky je nutné včasně zrušené lekce nahradit do uplynutí doby, na kterou je smluvní vztah sjednán.

9. Reklamace

9.1 Pokud je klient nespokojen s kvalitou výuky, je povinen lektora o této skutečnosti informovat písemně prostřednictvím emailu.

9.2 Lektor potvrdí obdržení reklamace nejpozději do 2 pracovních dnů.
9.3 Lektor si vyhrazuje právo přezkoumat důvody reklamace a navrhnout klientovi náhradní řešení.
9.4 Lektor se zavazuje rozhodnout o reklamaci ihned, je-li to možné. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do dvou týdnů ode dne uplatnění reklamace, není-li dohodnuto jinak.
9.5 Jako relevantní důvod reklamace nebudou uznány překážky vzniklé na straně klienta. Jedná se především o změnu časových možností a ztrátu důvodu k navštěvování kurzu. V případě online výuky se jedná o technické problémy spojené s připojením k internetu.
9.6 Relevantním důvodem reklamace není ani neúspěšné vykonání jazykové zkoušky, pokud klient takovou zkoušku vykonal.

10. Odstoupení od smlouvy, změna smlouvy

10.1 Klient, je-li spotřebitelem, má právo odstoupit od smlouvy, jež byla uzavřena distančním způsobem (nejčastěji prostřednictvím internetu či telefonicky), a to bez udání důvodu ve lhůtě 7 dnů od uzavření smlouvy.
10.2 Tato lhůta začíná běžet dnem ve kterém lektor klientovi potvrdil přijetí objednávky.

10.3 Odstoupit od smlouvy je možné zasláním e-mailu na adresu: info@autentickyanglicky.cz

10.4 Odstoupí-li klient v souladu s výše uvedenými podmínkami od smlouvy, navrátí mu lektor bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy lektor obdržel Odstoupení od smlouvy, veškeré platby, jež od klienta v souvislosti s touto smlouvou obdržel, a to bezhotovostním převodem na účet. V případě, že před uplynutím čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy byla již část objednaných služeb klientovi poskytnuta, klientovi bude navrácena poměrná část ceny, tedy částka snížená o cenu za již poskytnuté služby.


10.5 Lektor je oprávněn od smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu, pokud zjistí, že klient smlouvu porušil podstatným způsobem. Pro účely těchto podmínek se za podstatné porušení smlouvy považuje prodlení zákazníka s úhradou kurzovného více jak 7 dnů po splatnosti. Po dobu takového prodlení je lektor oprávněn pozastavit poskytování svých služeb, aniž by to bylo považováno za porušení smlouvy ze strany lektora.


10.6 Žádost o změnu objednávky, jakož i odstoupení od smlouvy, je klient povinen oznámit vždy písemně. Žádost o změnu objednávky je považována za přijatou, pokud lektor písemně potvrdil její obdržení. Lektor se zavazuje přijetí potvrdit nejpozději do 48 hodin od obdržení. Odstoupení je účinné doručením lektorovi.

10.7 Pokud klient platí za jedotlivé lekce (rolling contract) a spolupráci chce rozvázat, musí lektora informovat nejpozději 7 dní před další lekcí, aby lektor měl šanci pravidelnou lekci zaplnit. Pokud je spolupráce rozvázána méně než 7 dní před další lekcí, poslední lekce musí být uhrazena i pokud nebude čerpána.

11. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

11.1 Pokud mezi lektorem a klientem-spotřebitelem dojde ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování jazykové výuky, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient-spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2
www.adr.coi.cz, adr@coi.cz
Klient-spotřebitel může také využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

12. Ochrana osobních údajů

12.1 Zpracování osobních údajů se řídí Prohlášením o ochraně osobních údajů.

12.2 Klient vyplněním poptávkového či kontaktního formuláře, zadáním objednávky nebo uzavřením smlouvy stvrzuje, že se s Prohlášením o ochraně osobních údajů seznámil a souhlasí s ním.


12.3 Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů, více informací na www.uoou.cz.

13. Vyloučení odpovědnosti

13.1 Veškeré jazykové služby, které poskytuji, slouží pro vzdělávací a informační účely. Nejsem odpovědna za Váš úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi, za Vaše pocity, zdravotní stav a stavy, které můžete prožívat. Váš úspěch se odvíjí od řady dalších faktorů, které nemohu ovlivnit, jako např. Vašich dovedností, možností, znalostí či schopností.

14. Závěrečná ustanovení

14.1 Pokud tyto obchodní podmínky ani ujednání smluvních stran nestanoví jinak, řídí se právní vztahy mezi smluvními stranami příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
14.2 Dojde-li ke změně obchodních podmínek, lektor je povinen o této skutečnosti před nabytím účinnosti jejich nového znění vhodným způsobem informovat klienta, přičemž za vhodný způsob se považuje zejména:
a) zveřejnění na internetových stránkách lektora: www.autentickyanglicky.cz,
b) oznámení o jejich zveřejnění zaslané na e-mailovou adresu klienta,
c) zaslání aktuální verze na e-mailovou adresu klienta.
Změnou obchodních podmínek nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
14.3 Znění těchto obchodních podmínek je pro obě smluvní s



Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 6.1.2024. Jejich textová podoba je vždy zveřejněna na webu www.autentickyanglicky.cz.